ویدیو درمان دیسک کمر با لیزر دیسک

ویدیو درمان دیسک کمر با لیزر دیسک

ویدیو درمان دیسک کمر با لیزر دیسک توسط دکتر سیامک مرادی

درمان دیسک کمر با لیزر دیسک – Lumbar disc treatment with laser disc

بیمارانی که با درهای کمر مراجعه میکنند گاهی اوقات دلیل این دردها دیسک کمر است. این بیماران دچار دردهای ناجحیه کرم با انشار به اندام تحتانی پاها میشن.

در مرحله اول برای بیماران کارهای تشخیصی و دارو درمانی انجام میدهیم و در صورتی که به درمان های اولیه جواب ندادند درمان های دیگری را در نظر میگیریم

بعضی مواقع بیماران دارای بیماریهای زمینه ای هستند و کاندیدهای مناسبی برای عمل جراحی ستون فقرت نیستند یا ریسک بسیار زیادی دارد.

بیمار امروز ما دچار بیماری واسکولیت (التهاب رگ) شدید بودند که باعث ایجاد نقص عضو در اندام های تحتانی شده بود و به طور همزمان بیمار دچار فشار خوب بودند و دیسک کمر به بیماری های ایشان اضافه شده بود.

در مرحله اول درمان های دارویی فیزیوتراپی و .. انجام شده و به خاطر اینکه این دیسک تحریک عصب سیاتیک را به همراه داشت از همکاران جراح اعصاب مشورت گرفتیم و امکان جراحی باز برای این بیمار وجود نداشت و به همین دلیل بیمار را کاندید لیزر دیسک کردیم و همزممان برای بیمارن از تزریق اوزون داخل دیسک استفاده کردیم و به خاطر تحریک عصب سیاتیک تزریق ترانس فورامینال نیز انجام دادیم.

امیدواریم که بیمار از روش های درمانی که استفاده کردیم پاسخ مثبت دریافت کنند و نتیجه عمل های کم تهاجمی را ببینند.

متخصصین مجرب در کلینیک درد راد آماده انجام انواع روش‌های نوین مدیریت درد مراجعه کنندگان هستند. شما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما جهت وقت ملاقات ارتباط بگیرید.