سر درد

کدام سردردها خطرناک هستند؟
سر درد هایی که به‌طور مکرر اتفاق می‌افتند.سر درد هایی که شدت پیدا می‌کنند. یعنی قبلا با مصرف مسکن آرام می‌شدید ولی حالا این داروها تاثیری ندارند.همراه با سر درد حالت تهوع و استفراغ دارید.شدت سر دردتان آنقدر زیاد است که از خواب شبانه بیدار می‌شوید.سر دردهای صبحگاهی که در طی روز شدت آنها کمتر می‌شود
.با چه مشخصاتی در سر درد مان باید به پزشک متخصص مراجعه نماییم ؟

سر درد های نگران کننده و الزام مراجعه به پزشک
اشخاص دارای سردرد های با علائم خطرناک، باید تحت نظر پزشک قرار گیرند و روند تشخیصی دقیق برای پیدا کردن عامل سردرد را در پیش بگیرند.
سر درد های خطرناک، نشان از یک بیماری یا مشکل اساسی در بدن می دهند . این علائم، نشان دهنده خطرناک بودن سردرد و الزام مراجعه فوری به پزشک هستند.

مشکل لکنت زبان به دلیل سردرداستفراغبی حسی اعضای صورتضعف عضلانیتشنجسرگیجهخواب آلودگی و تب شدیدمهم‌ترین دلیل بروز سر درد پیشانی چیست؟

استرس، اضطراب و نگرانی بیش از اندازه مهم‌ترین و رایج‌ترین دلیل است که برای سر درد پیشانی اعلام شده است.

چه غذاهایی باعث سر درد می شوند؟

پنیر کهنه (پنیر آبی، بری، چدار، استیلتون انگلیسی، فتا، گورگونزولا، موزارلا، مونستر، پارمزان، سوئیسی) الکل (شراب قرمز، آبجو، ویسکی، اسکاچ و شامپاین رایج ترین محرک های سردرد هستند) بادام زمینی، کره بادام زمینی ، بادام و سایر مغزها و دانه ها. پیتزا یا سایر محصولات مبتنی بر گوجه فرنگی

ساده‌ترین روش درمان سر درد پیشانی چیست؟

استراحت کردن و به خواب رفتن در اتاقی تاریک، موثر‌ترین و ساده‌ترسن روش خانگی برای تسکین این نوع سر درد می‌باشد.

برای تشخیص و درمان سر درد خود باید به چه نوع پزشکی مراجعه کنم؟هنگامی که به دنبال درمان برای سردرد خود هستید، با پزشک مراقبت های اولیه خود شروع کنید. در مورد تجربه و رویکرد او در مورد سردرد، از جمله روش های طبقه بندی، تشخیص و درمان بحث کنید.
بسته به علائم یا سایر شرایط فیزیکی (دیابت، آلرژی و غیره) که نیاز به رویکرد جامع و فراگیرتری برای سردرد شما دارد، پزشک ممکن است تصمیم بگیرد که شما را به یک متخصص درد توصیه کند.