ویدیو کرونا و بیماران سرطانی

ویدیو کرونا و بیماران سرطانی

توضیح در مورد کرونا و بیماران سرطانی توسط دکتر مسعود ثقفی‌نیا

همان طور که می‌دانید امروز تمام جهان درگیر پاندمی کرونا هستند و مردم را در تمام امور اقتضادی، اجتماعی و … دچار مشکل کرده است.

اما بیمارانی که به سرطان مبتلا هستند در این دوران کرونایی چه باید بکنند؟

افرادی که مبتلا به سرطان یا بیماری‌های زمینه‌ای هستند باید خیلی بیشتر از افراد سالم مراعات کنند. باید از هر عامل محرکی که می‌تواند باعث ایجاد تماس با ویروس کرونا شود دوری کنند. باید از هرگونه بیرون رفتن، مهمانی رفتن، حضور در مکان‌های شلوغ و … پرهیز شود.

ولی زمانی افرادی هستند که با رعایت کردن تمامی موارد بالا باز هم به کرونا مبتلا شده‌اند و برای آنها سوال ایجاد شده است که چرا با توجه به رعایت فاصله‌ها این اتفاق افتاده است؟

امکان دارد شما به هم دلیلی یه تعمیرکار و یا شخص دیگری را به منزل راه بدهید و در صورتی که اون به کرونا مبتلا باشد شما را نیز مبتلا کند. این بیماران به دلیل بیماری سرطان و مراحل درمان، نست به یک افراد سالم در ضعف کامل سیستم ایمنی قرار داد و در صورت ابتلا به ویروس کرونا سریعا در کل بدن پخش می‌شود و امکان دارد که فرد را تا پای مرگ بکشاند.

از تمام بیماران مبتلا به سرطان خواهشم می‌کنیم که در این دوران و در حالی که در حال مبارزه با بیماری خود هستند بیشتر مراقبت کنند تا گرفتار کرونا نشوند.

کلینیک درد راد یک کلینیک سفید است که در دوران کرونا با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند مکانی امن برای پذیرش بیماران سرطانی باشد.

یک نظر بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *