ویدیو پمپ‌های اینتراتکال

ویدیو پمپ‌های اینتراتکال

توضیح در مورد ویدیو ‌پمپ‌های اینتراتکال توسط دکتر سیامک مرادی

پمپ‌های اینتراتکال – Sciatic Nerve

دسته‌ای از بیمارانی که به ما مراجعه می‌کنند افرادی هستند که تحت عمل جراحی باز قرار گرفته‌اند و بعد از آن دچار دردهای ماندگاری شده‌اند.

این بیماران بعد از مراجعه تحت درمان‌های دارویی و فیزیوتراپی قرار می‌گیرند اما متاسفانه پاسخ خوبی به این درمان نداده‌اند و ما درد قدم بعدی برای این بیماران بلاک عصبی و تزریق‌هایی که ممکن است به آن‌ها کمک کند را انجام می‌دهیم. عده‌ای از بیماران با همین درمان‌ها به وضعیت مناسبی می‌رسند اما دسته‌ای از بیماران همچنان دردهای مقاوم به درمان دارند و ما مجبور هستیم از روش‌هایی دیگری استفاده کنیم.
رادیوفرکوئنسی و در بعضی موارد از روش‌های پیشرفته‌تری مثل کارگزاری پمپ‌های اینتراتکال و یا محرک‌های داخل نخاعی برای بیمارانی با دردهای مقاوم به درمان استفاده می‌کنیم.

پمپ‌های اینتراتکال:
ایمپلنتی است که در بدن بیمار کارگزاری می‌شود و بر حسب نوع درد و علائمی که بیماران دارند از دارو مناسبی برای آن استفاده می‌کنیم.

قبل از انجام کارگزاری ایمپلنت حتما بر روی بیمار تست انجام می‌دهیم. انجام این تست به ما خیلی کمک می‌کند تا متوجه شویم که آیا این کارگزاری برای بیمار مناسب خواهد بود یا نه.

بیمار امروز ما آقای میانسالی هستند که بعد از سه بار عمل جراحی باز در ناحیه کمر از دردهایی در ناحیه لگن، مقعد و پا شکایت داشتند و به ما مراجعه کرده‌اند. در قدم اول ما تست را برای بیمار انجام می‌دهیم و در صورتی در مرحله تست ما 50درصد از درد بیمار کاهش دهیم سراغ کارگزاری دائمی پمپ برای بیمار خواهیم رفت.

متخصصین مجرب در کلینیک درد راد آماده انجام انواع روش‌های نوین مدیریت درد مراجعه کنندگان هستند. شما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما جهت وقت ملاقات ارتباط بگیرید.

یک نظر بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *